רשת האופנה H&M תסגור בקרוב חנויות נוספות עקב מעבר של לקוחות לקניה באתר שלה

המכירות בין החודשים ספטמבר-נובמבר 2018 ירדו ב-4% לעומת התקופה המקבילה ב-2017. ענקית הבגדים השבדית H&M אמרה לאחרונה כי המכירות ירדו מתחת לציפיות ברבעון הרביעי, ולכן החברה תסגור חנויות נוספות, שכן הלקוחות מעדיפים יותר ויותר לקנות באינטרנט.

מנכ"ל H&M, קרל יוהן פרסון, יצא בהצהרה כי "המכירות המקוונות של החברה והמותגים האחרים של הקבוצה המשיכו להתפתח היטב", אבל הוסיף כי "החנויות פיזיות מושפעות לרעה על ידי המצב המאתגר בשוק, שחווה ירידה בקניות בחנויות בשל השינוי המתמשך בענף."

"על מנת להגיב, ואפילו במהירות גבוהה יותר, להתנהגות המשתנה במהירות של הלקוחות, מסע הפרסום המתמשך של החברה יואץ מאוד", אמר פרסון.

עוד הוסיף ש"התגובה למצב כוללת המשך האינטגרציה של חנויות פיזיות ומקוונות, והגברת האופטימיזציה של המותג H&M, מה שמוביל לסגירת חנויות ופחות חנויות חדשות נפתחות."

H & M הודיעה בתחילת השנה כי היא תפתח חנויות פיזיות ברחבי העולם כדי לפצות על ההאטה עקב התחרות העזה של פלטפורמות המכירות המקוונות, אך לא ציינה בדיוק כמה חנויות ייסגרו והיכן.

לחברה, שבבעלותה מותגים פופולריים אחרים כמו COS, Monki ו-Weekday, יש 4,553 חנויות פיזיות ברחבי העולם נכון לסוף אוגוסט 2018.

דילוג לתוכן